Zdjęcia zamieszczane na blogu są własnością jego właścicielki (chyba, że zostało zaznaczone inaczej). Wszelkie kopiowanie lub rozpowszechnianie zdjęć oraz prac przedstawionych na zdjęciach możliwe jedynie za zgodą właścicielki.

niedziela, 27 maja 2012

prawie sprawozdanie

Miało być małe sprawozdanie z moich poczynań, ale baterie w aparacie odmówiły posłuszeństwa i zdążyłam zrobić fotkę tylko malutkiej "drucianej" serwetce. To moja pierwsza druciana, na samym początku nieco pokręciłam ..., przekręciły mi się druty, dlatego w środku dziurki są bardzo nierówne ;). 
Jednak jak na pierwszą drucianą serwetkę wyszła całkiem znośnie.


Chciałam pokazać swoje postępy jakie poczyniłam przy Granny Square Blanket, ale niestety musi obejść się na relacji pisemnej ;).
A więc, na tę chwilę są wszystkie elementy, czyli 108, połączonych jest połowa i za chwilę przystępuję do dołączania kolejnego 7 rzędu, w sumie będzie 12 rzędów na 9 :).
Nie mogę się doczekać kiedy go skończę. 
Strasznie dużo przy tym pracy, ale im bliżej końca tym większa satysfakcja :).

Miłej niedzieli :)

2 komentarze:

  1. Ja też się nie mogę doczekać! Koniecznie pokaż nawet jeśli jest nie skończony. A serweta - super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam, a serwetka ładna i na drutach!

    OdpowiedzUsuń