Zdjęcia zamieszczane na blogu są własnością jego właścicielki (chyba, że zostało zaznaczone inaczej). Wszelkie kopiowanie lub rozpowszechnianie zdjęć oraz prac przedstawionych na zdjęciach możliwe jedynie za zgodą właścicielki.

niedziela, 17 czerwca 2012

:)

Ostatnimi czasy cierpię na brak weny do pisania, dlatego dzisiaj będzie raczej krótko.
Poniżej fotki poduchy, którą zrobiłam dla mojej ewu. Poducha wczoraj do niej trafiła :) i wygląda na to, że się spodobała :D.



Poducha ma wymiar mnie więcej małego jaśka. Zrobiłam ją z włóczki akrylowej Kotek. Wypchałam wkładem poduszkowym z poduchy zakupionej kiedyś tam w Jysk-u, na cele "wypychalnicze" ;) (kosztowała całe 9,90 zł...)
Żółte moherkowe Coś, o którym wspominałam niedawno, nie zostało ukończone i idzie do sprucia..., bo mi się nie podoba ;).

Na miły wieczór i dobry nastrój polecam: 


Dobrej nocy :)

P.S. i zapomniała dodać, poduchę wykonałam w/g pomysłu i opisu Attic24

4 komentarze:

  1. Oj, podobała się. A teściowa to w ogóle jest zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to niezmiernie :D. Zdradzę Ci siostra, że tę poduchę to planowałam już wtedy, kiedy po raz pierwszy zapytałam Cię o kolory... czyli dość bardzo daaaaaaaawno ;)

      Usuń
  2. PRZEPIĘKNA!! kolorowa i energetyczna!!! normalnie się zakochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry,

    reprezentuję stronę ZrobiszToSam.com, polski agregator blogów DIY i rękodzielniczych. Spodobał nam się Twój blog i dlatego chcielibyśmy zaprosić Cię do naszej społeczności bloggerów.

    Nasza strona oferuje Ci darmową promocję bloga oraz możliwość nawiązania kontaktów z ludźmi o podobnych zainteresowaniach.

    Po więcej szczegółów zapraszam na stronę:
    http://zrobisztosam.com

    Agregator działa na tym samym silniku co najlepszy polski agregator kulinarny "Mikser Kulinarny", ze ZrobiszToSam.com chcemy powtórzyć ten sukces :)

    Zapraszam i pozdrawiam!

    Anita

    OdpowiedzUsuń