Zdjęcia zamieszczane na blogu są własnością jego właścicielki (chyba, że zostało zaznaczone inaczej). Wszelkie kopiowanie lub rozpowszechnianie zdjęć oraz prac przedstawionych na zdjęciach możliwe jedynie za zgodą właścicielki.

niedziela, 3 czerwca 2012

Tym razem małe sprawozdanie


Na początek, przedstawiam dziergut, który skończyłam dość dawno temu, ale dopiero dzisiaj doczekał się fotek. Chodzi oczywiście o sweterek dla mojej mamy :)

Sweterek zrobiłam z Sunny 55 - wyszły mi prawie 3 motki. Druty nr 3.

Fotka wykonana na mnie - moja mama jest nieco większa (ale nie dużo). Sweterek był po skończeniu rozprasowany żelazkiem nastawionym na wysokie parowanie - niestety po praniu wrócił do swojej wielkości sprzed "blokowania". 

A tutaj małe zbliżenie na motyw


Kolejna zakończona sprawa - mój upragniony Granny Square Blanket

Kocyk zrobiony z włóczki akrylowej Classic- dość cienkiej, szydełkiem nr 2.        


Jeszcze go nie mierzyłam, ani też nie blokowałam. 
Czy takie kocyki się blokuje? o_O
(po zmierzeniu, uzupełnię informację z wymiarem).
Wyszedł kolorowo i radośnie. Przymierzam się do kolejnego z wykorzystaniem innego motywu. W związku z tym, że zrobienie takiego kocyka trwa dość długo, zabranie się do kolejnego zapewne zajmie mi trochę czasu ;).

Z resztek włóczek zrobiłam sobie taki mało urodziwy pokrowiec na telefon.
Mało urodziwy, ale w użytku będzie.


Dzierga się coś jeszcze innego - będzie moherkowe, zółte i cieniutkie COŚ :)

Życzę wszystkim miłego wieczorka :)

P.S. Jeszcze może dodam link do piosenki, która wprawia mnie ostatnio w dobry nastrój, może na was podziała tak samo :)



P.S. 2 - siostra, tak pomysł ściągnęłam od Ciebie, ale raczej nie będzie to stałym elementem "programu" ;)

5 komentarzy:

  1. Siostra, sweterek wyszedł bardzo uroczy, serio :)
    Za kocyk podziwiam, bo wytrwałości widać że Ci nie brakuje, a efekt końcowy robi wrażenie i aż nie mogę pomieścić w głowie, że to ty wszystko zrobiłaś (no, teściowa to już na pewno by nie uwierzyła :P)
    Kawałek faktycznie wprawia w dobry nastrój :) Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, efcharisto poli Aderfii :), staram się jak mogę ;)
      Twoja teściowa muszę przyznać, jest w tym niedowierzaniu pierwszorzędna :D

      Usuń
  2. Sweterek prezentuje się prześlicznie, ale pozostałe prace także eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Sweterek chyba wszystkim się podoba (nawet mnie ;))

      Usuń
  3. Witaj. Ostatnio z nie małym zawirowaniem związanym ze zniknięciem mojego bloga można mnie znależć pod adresem



    http://pracowniaromantyczneszydelko.blogspot.com/



    powiadamiam wszystkich obsewujących mnie.



    Jak się okazało straciłam kontakt ze światem ...



    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń